Monday, July 30, 2012

I'm proud of you

Assalammualaikum w.b.t..

Ibu cakap "I'm proud of you Tiqa."

Sebab ape? sebab aku ni anak ibu yang sangat independent. Saya kan gagah.. weehuweehu.. to be honest, aku x suka orang lihat aku sebagai seorang perempuan yang lemah yang semuanya kena bergantung pada orang lain. 

Lapar? Pandai2 la godek2 dapo tu.. masak. malas nak masak, g kedai beli pape untuk dimakan.
Takde duit? Keje. Tapi tu takleh nak dipraktikkan ketika study la..time cuti sem bole la. huhu..
Nak kuar? Ade moto, settle! 

Ade benda yang kita perlukan bantuan orang dan ade jugak benda yang kita perlu berdikari. Kalo lapar, takde member nak teman g makan? Pegi jela sendri. Kan? Perut sendiri, jaga bebaik. Haha..

p/s : mekasih ibu sebab lahirkan saya pada Malaysia's independence day..hihi