Saturday, August 6, 2011

Kura-Kura dan Elephant

Assalamualaikum w.b.t

Hoho..tajuk yang pasti memberi korang si pembaca pelbagai persoalan kan? Haha.. Ape kura-kura dengan elephant plak? Sume nih gara-gara anak buah aku, Muhammad Umar Mustaqim bin Azizan yang berusia 4tahun. Banyak mulut budak sorang nih.. Kui2.. Sejak2 sejak da pandai berkata-kata nih..huihhh..kemain lagi dia.

Kisah Kura-kura dan Elephant..elephant ok bukan gajah..haha
Dia kate kat akak aku aka mama dia..

Mama macam singa
reason : mama sangat garang ye..

Papa macam harimau (sebutan Aqim : haremau)
reason : papa pon garang jugak..koi3

Aqim macam kura-kura lah
reason : kura-kura baik..LOL

Adik macam kura-kura jugak
reason : sama seperti di atas

Ma teh (aku) macam kura-kura besar
reason : same seperti di atas..tapi aku tak paham kenape ade 'besar' kat belakang tuh..haha.. sedey!

Tapi recently akak aku bagitau dia kate ma teh dia yang comey nih *comey ker?? ELEPHANT! Elephant? ape pulak..arituh kate kura-kura skang elephant pulak da.. aku masih mengkaji kenape aku di kate elephant ye...haha.. pelik2.. mungkin sebab dia tengok aku da gemok kot? LOL~


ni la wajah c kecik yang petah berkata-kata nih..

1 comment: