Saturday, August 27, 2011

Happy Ending

Assalamualaikum w.b.t

27hb Ogos 2011 tarikh dimane tamatnye khidmat aku di klinik tempat aku bekerja setelah hampir 4 bulan bekerja disane. What can i say is..i love my job there! Majikan yang baik dan juge rakan sekerja yang sangat fun. I'll sure miss them... Banyak benda yang aku belajar sepanjang aku keje kat klinik kanak-kanak nih.  InsyaAllah aku akan cuba jadi parent yang baik untuk anak2 aku kelak. huhu..

Hari terakhir aku keje tuh bole pulak aku terbangun lambat. Dan pagi tuh HUJAN.. demi memastikan rekod bersih pada hari terakhir aku keje, dengan segera aku bersiap. Alhamdulillah punch card aku xde kaler merah! yeay! haha... Bukak je locker aku tetiba aku nampak sesuatu. Err..ade orang bagi aku adiah laa.. Present from miss Lee..! Hee...miss Lee aka kak Ivy nih actually bukan miss da. Da kawen  n ade anak tapi awet muda..huhu.. Aku paling rapat dengan dia kat tempat keje. Even dia berlainan era dengan aku (dia lahir 70-an aku lahir 90-an), tapi kitorang tetap boleh ngam. Sepanjang aku keje situ, da banyak kali kitorang keluar makan sesame. Bergurau kat tempat keje.. ahh...mesti rindu sume tuh nanti. Haihh.. miss Lee...i heart u! huhu

Aku pun ade dapat adiah dari seorang lagi akak kat tempat keje tuh. Dia baru keje 2 minggu dengan aku tapi mungkin disebabkan aku senang nak berkawan, so dia selesa dengan aku. Terkejut jugak la sebab tetiba dapat hadiah daripada dia. Kalo kak Ivy tuh aku paham la sebab da lame aku keje ngan dia. Watever it is..aku berterima kasih kat dia gak.

Last day tuh doktor ade panggil aku masuk bilik dia. Dia wish aku gudluck. Dia pun ade bagi nasihat kat aku tentang life kat U nanti. Learnt a lot from him. Thanks doctor! Huhu..

Another thing, aku mesti akan rindu kat bebudak tuh sume... Adam, Eevi, Louisa, Thaqif, Hana, Shan Wei..ramai lagi lahh!

Thanks to Allah coz give me such a beautiful experience...Alhamdulillah..skang misi untuk tumpukan perhatian untuk pelajaran. I'll make sure one day I'll become an ENGINEER..! InsyaAllah~

1 comment:

aremieroul said...

memang sedih kan kalau dah nak berhenti..xpew2..ni semua pengalaman untuk kita tempuh dugaan di masa hadapan.. :DD