Monday, June 13, 2011

Dare to dream

Assalamualaikum w.b.t.

Fuhh..fuhh... berabuk da blog macik. Ehehe..lame da x update ye. Al-maklum la..tade cite menarik na dikongsi. Huhu.. Ha..disebabkan ade cite nih la aku update new post. Hehe..

Dream High! Aku berjaya habis tengok drama 16 episod nih dalam mase 2 ari sahaje. Huhu.. mane taknye, tak tido malam sebab da syok noe tengok. Niat di hati nak berenti tengok tapi bile tengok preview episod seterusnye..CANCEL lak. Makin galak aku tengok cite nih. Haha.. Mule2 cite nih macam bosan sket la tapi da lame2 syok woo. Huhu.. Sape2 yang belum tengok tuh aku suggest tengok la cite nih. Cite nih bukan macam cite2 biase, dia lebih kepada memberi inspirasi dan pengajaran. Ape yang aku belajar dari cite nih ialah jangan berputus asa dalam mengejar cita-cita kita. Yakin pada diri sendiri. Jangan takut untuk bercita-cita tinggi. Wah gitu~ Haha..


 Ham Eun Jung (T-Ara), Taec Yeon (2PM), Suzy (Miss A), Kim Soo Hyun, IU and Woo Young (2PM)


Dalam cite nih aku suke sangat tengok Jason dengan Pil Suk. Comey!!! Nih la muke mereka yang comey tuh..



Jason (Woo Young) n Pil Suk (IU)

Nih kat bawah nih ade letak video soundtrack drama Dream High nih. Best lagu nih.. Sile la jengah jap..huhu



 
cute!!

Ha..tu jela nak cite. Haha..lately malas nak taip banyak2.. Haha.. Nak tau cite nih camne, sile la tengok. Ape yang aku boleh katekan, cite nih daebakk!! =)

No comments: