Saturday, May 21, 2011

Tak sihat...sob..sobs

Assalamualaikum w.b.t.

Halu2.. saya tak sihat. Bukan mental tak sihat tapi badan yang tak sihat ye. Nanti timbul miskomunikesyen lak..haha. Semalam..ye! semalam la aku mula rasa tak sihat. soksek-soksek sebab selesema.





Huih..da la aku keje kat klinik kan, klinik kanak-kanak lak tuh. Takmo la aku dikatekan penyebar virus2 kepada kanak-kanak yang sudah sedia tak sihat itu. Uh, memacam aku telan demi memastikan kesihatan kembali pulih. Panadol? Lepas makan, balik tengahari tuh terus aku tersadai atas tilam. TIDO! Sebelum g keje petang tuh, singgah jap kat kedai depan umah tuh.. Beli apo? 


100plus. Haha.. mane taknye..makan panadol pun tak jalan. Alhamdulillah, ok sket la compare pagi tuh. Tapi, malam nye...kembali selesema. Lepak! Tak leh nak wat pe. Badan pun mcam otw nak demam je kan.. Aku da risau da.. Nasib baik arini keje haf-day je. Huh..Tuhan je yang tahu camne seksanye aku nak control hidung aku. Hoho.. Ramai pulak kan patient ari sabtu nih dan ramai pulak yang datang nak amek injection. Huhu.. Ketika aku menaip entri nih, hidung dalam keadaan stabil. Alhamdulillah. 


p/s: petang tadi sempat la update permohonan UPU aku. Wish me luck k.. Aku berharap sangat dapat pilihan pertama aku. Hoho.. InsyaAllah..

-Jagalah kesihatan anda sebelum terlambat-
^^,

3 comments:

emeera asnary said...

jgn jaga anak org jee.. jaga diri pown.. pnting tao.. ;)

Atiqah Razak said...

hoho..thanks!

tinie said...

sian kamu~ :P