Sunday, May 8, 2011

Saya rindu Mereka!!!

Assalamualaikum w.b.t.

Oh...sape mereka tuh? Mereka ialah terdiri daripada 4 orang kanak-kanak comel yang juga merupakan anak-anak buah aku. Siyes! Aku rindu mereka sume. Yela kan, since aku keje klinik kanak-kanak, ahri-hari jumpe bebudak kecik. Memang aku jadi rindu la kat anak-anak buah aku.

Anak-anak buah saye ialah :

Muhammad Umar Mustaqim bin Azizan
Muhammad Umar Rayyan bin Azizan
Nur Fariesya Qaisara binti Farizie
Nur Anis Nadjwa binti Hafiz


Mari aku citekan pasal diorang...hehehehe.. ^^, (follow sape yang lahir dulu..haha)


Muhammad Umar Mustaqim



Ohoi..si comel yang becok ini merupakan anak buah aku yang pertama dan juga merupakan cucu sulung dalam keluarga aku. Mama dia ialah akak aku.. Puan Nur Azrine binti Abdul Razak. Dia nih agak rapat dengan aku. Mungkin kerana aku suke melayan kerenah dia? Lagi-lagi taim akak aku tuh sedang berpantang selepas melahirkan adik c Mustaqim nih (later i cerita pasal budak kecik tuh ye). Nak susu mintak aku, berak pun cari aku, mandi pun aku yang mandikan. Maybe sebab tuh kot dia agak rapat dengan aku. Rasa macam sekejap je dia da besar. Dulu mase baby, comey lote je..huk.. Sekarang kepoh bukan main. Da pandai bercakap ditambah pule da bersekolah. Speaking pulak tuh kekadang. Tergamam den! haha...


Nur Fariesya Qaisara



Beautiful little princess. Hoho.. Yaya...name manje nye. Dia nih anak abang aku, incik Farizie bin Abdul Razak. Dia nih memang manje yang amat dengan babah nye. Setelah lahirnye Yaya, aku memang pantang la tengok gaun2 bebudak kecik tuh. Mesti aku teringat kat dia, "comey kalau Yaya pakai nih". Aku agak jarang jumpe dia. Kekadang tuh kalo dia balek Muo pun, aku kat kolej. Takleh balek taim tuh. Bile jumpe da besar da c cantik nih. Yaya nih boleh dikategorikan garang jugak la. Marah betul dia kalo babah dia dukung baby lain. Jeles la tuh.. Sekarang da pandai bercakap da, riuh la kalo dia jumpe dengan Aqim.  


Muhammad Umar Rayyan



Yayen..c kecik yang selalu je sakit. Kesian budak sorang nih. Arituh baru je kene admitted kat hospital. Alhamdulillah da oke skang. Antibodi tak kuat kot c to'et nih. Haih.. Yang nih, mase dia kecik-kecik dulu aku panggil c masam. Sebab ape? Sebab aku suka bau masam dia bile bangun tido. Bau masam baby! Dia nih sejak-sejak da pandai berjalan, tangan pun tak geti diam. Abis semua nak dicapainye. Sekarang dengo cite, ape yang abang dia c Aqim tuh main..itu jugaklah yang dia nak main. Amboih..dalam diam mengganas. Haha.. Nampak cam diam je dia nih kalo compared dengan abangnye yang kepochi tuh. Huhu.. Tapi abang Aqim sangat sayang kat adik Yayen dia nih. Tak kesah la even adik dia nih suke kacau dia main.


Nur Anis Nadjwa



Anak buah aku yang paling latest lahir..(cm pelik lak bunyiknye). Dia nih anak abang aku, Hafiz bin Abdul Razak. C kecik nih da pandai meniarap da dan aku masih lagi belum berkesempatan jumpa dia. Oh! Sedey oke.. Tak dapat nak yOm dia lagi. Masa dia lahir,aku sebok dengan exam. Bila dia balik umah kat Muo nih mesti la aku tak dapat jumpe sebab tak dapat balek umah. Sadis seh.. nak sangat jumpe dia. Takpe la kan..da aku tengah cuti nih,memang ade je kat umah. Bile dia balik sini nanti konpem la dapat jumpe kan? Huhu


Ha..comey kan anak-anak buah aku? Aku tau diorang memang comey macam aunty dia. Haha.. Hopfuly dowg sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan ceria sentiasa.

Aku sangat-sangat la merindui mereka sume. Sile la balik kampung ye! huhu.. 
Ma Teh SHAYANGGGGG korang! Huk3..

No comments: