Wednesday, May 11, 2011

MERAH JAMBU aka Pink !

Assalamualaikum w.b.t

Obses terhadap pink?

Yeke?  Lately ramai tanye aku, "Ko suke warne pink ke?". Sebab mereka nampak banyak barang aku yang berwarna pink! Err.. Mungkin la kot. Sejak dua menjak nih aku tak suke lak tengok barang-barang yang berwarna pink aka merah jambu. Hambek ko! Dulu ye noe kate tak suke warne pink. Girly sangat! Mengada! Tak cantik! Sekarang..ko telah dikhianati oleh diri sendiri wahai Nur Atiqah! Padan muke.. Ala, bukan ape..bile aku tengok lame2..warne pink nih macam soft je..lembut gitu kan.. comel pun ade. Jadi pe leh wat...ati da suke.. hahahaha!

Antara koleksi barang aku yang berwarna pink ialah

  • selipar kuo jejalan
  • selipar pakai kat tempat keje
  • dompet purse
  • t-shirt POLO
  • keychain gantung kat pendrive
  • towel
  • berus jamban gigi
  • background belog! =P
  • banyak lagi la! ngahaha!

Tu la kan..orang kate, jangan benci2..nanti lame2 suke. Betol weh! Haha.. Ntah la kan..mate nih asik la terberkenan kat barang-barang yang berwarna pink nih. Nak kate aku nak ke arah geli 'girly' tade la pun kot. Jiwa aku tak macam tuh lagi..ngahaha. Jadik, moral of the story...jangan nak benci2 sangat pada sesuatu sebab akhirnye mesti kita akan suka ape yang kita benci tuh.. Kui3..

p/s: suke gak tengok kumpulan JAMBU kat Maharaja Lawak.. ^^,

3 comments:

aremieroul said...

he3..pink chantek ar..^^

Atiqah Razak said...

sebab tuh suke pink skang..haha

tinie said...

pink???? urm~ nmpak yer bgitu jelas ktare dulu ngan skang~ sume terkejot kottt.... :P