Sunday, May 1, 2011

Mari berjogging..

Assalamualaikum w.b.t

Jog? Ahah! Misi menguruskan badan sudah bermula.. Kemonn bebeh. Pagi tadi aku g jog ngan timah..huhu.. Guess what? Gile ramai orang dekat tanjung. Mentang-mentang ari cuti. tak geti duk umah betul rakyat Muo neh..

Aku jog ciput je weh. Taw jela aku neh. LEMBIK oke..stamina macam hape. Haha..pasrah jela timah g jog dengan aku. Aku macam sedikit jakon ye g tanjung tuh. Da macam-macam benda baru da ade kat sane. Haihh..lame tak balek Muo kan. Kalo balek pun duk umah. Buat ape? MEMBUTE! Hahahaha! 

Ha..plan asalnye ajak kengkawan yang len skalik g jog tapi yang reply msg aku bape ketul je. Malas la tuh. Yang cik Nabiela Aziz nye plak..janji pukul 8 tapi sampai pukul 9.30. Ape cer? Haih..suke mengecewakan hati aku..Haha.. Sudahnye bile dia datang,duk jela bebual. Tak kose aku nak g jog lagi dikesesakan orang ramai tuh. Tuh la..sape suh datang lambat..kan dah tak dapat nak kuruskan badan.. Bwahaha...

p/s: aku rase badan aku cam da turun lagi 1kg je..ngahaha.. esok g keje nak timbang berat badan den!