Tuesday, May 31, 2011

I'm b2uty!

Erm..tajuk entri macam prasan lebey je kan? Haha..tapi kalo korang peminat KPop mesti korang tau ape itu b2uty yang aku maksudkan. B2uty tuh name manje (blah la ko..!) atau pun nickname untuk peminat2 BEAST aka B2ST.. Haa...comey kan? Huhu..ape yang aku nak cite kat sini ialah aku kecewa!!! Pehal nak kecewa lak kan tetiba? Camnih kisahnye....

Balik dari bandar tadi (ceh2 ko..sakit2 pun boleh merayap lagi kan?) aku g stesen bas. Sementara tunggu akak aku nak beli tiket bas (katenye nak melancong~), aku pun pegi la merayau2 tengok majalah. Niat di ati nak cari majalah e-pop..hehe.. fav aku sekarang. Jumpe! Yes2...serunuk betul cik Bedah.. Selak punye selak, aku terjumpa la nih.....

BEAST!!!


The First Beast Fan Meeting Asia Tour..

Oh yeahhh~ Siap ade kontes plak tuh untuk dapat tiket pree g kunsert depa nih. Duhh! Ati aku berbunga riang. Ade ati nak pegi nih.. Tiket ya ampun, MAHAL..tapi aku terpikir nak juin kontes tuh. Mane la tau ade luck, menang...boleh jumpe Dong Woon oppa aku tuh.. Haha.. Gile! Bajet confirm menang je kan? Huu... Tapikan..tapi...tarikh nye..TAK SESUAI! 01.07.2011 bersamaan ari Jumaat. Menci boleh x? Kenape la setiap kali artis Korea wat showcase mesti ari Jumaat. Wei! Ari Jumaat aku keje la..Sabtu pon keje.. Tak berhati perut la penganjur nih. Punah harapan aku. Nak juin kontes tuh pun da tade ati. Kalau menang takkan aku nak campak tiket tuh kat sesape lak..lagi kecewa sebab tak dapat g. Huwaaaaaa...... Takpe la..cik b2uty yang len..korang tengokkan untuk aku ye.. Hoho..


Beast yang kiut


 Beast yang macho..hoho


Takpe la..untuk b2uty yang senasib dengan aku..mari kite tengok MV terbaru dari diorang.. 

the Fact & Fiction


1 comment:

~;:gyiem wave:;~ said...

iqa !!! i'm b2uty tu...even post lme pn ak bce jgk sbb ak b2ty....haha..