Tuesday, May 3, 2011

Hujan yang turun bagaikan mutiara....

Assalamualaikum w.b.t.

HUJAN! Ya..sekarang ni hampir setiap malam, kawasan Muo pasti akan hujan. HOho.. Dan selalunye hujan akan lebat ketika waktu kerja aku tamat dimana aku tak boleh balik rumah sebab aku naik motor..huu.. Sejak dua menjak nih kena hujan tuh da tade masalah da bagi aku. Sebab kekadang tuh aku malas nak tunggu hujan betul2 reda. Mau nye pukul doblas aku balik nanti. Takmo lah cenggitu! Jadi,aku amek keputusan...KASI REDAH AJE!


Macam tadi.......

Aku kaur dari klinik agak lambat sikit sebab arini ramai patients. Dekat pukul 9.30malam baru klinik tutup. Mase tengah dok dispense ubat, akak sorang tuh bagitau kat luar dah hujan. Ohoi~ Sedikit kuciwa disitu sebab aku nak balik awal. Nak tengok 'Playful Kiss'..haha.. (gile aku terhadap cite Korea da datang balek!)



Playful Kiss


Tapi takpe lah kan..hujan tuh kan rahmat. Kena lah bersyukur walaupun kita menghadapi kesusahan disebabkan hari hujan. kan seronok hari hujan..sejuk je..tade la panas. Huhu..

p/s: aku da pandai dispense ubat! huhu.. cume de beberapa ubat je aku tak bape geti nak explain lagi. takpe2..ade mase lagi.. fighting!

1 comment:

emeera asnary said...

playfull kiss? saya sudah khatam lah! siap tgk special edition lagy! wah.. bgge gitu ;)