Sunday, April 24, 2011

K-Pop

Ngehehehe!

Suke betul ko ye? haha.. tetibe aku rasa nak share dengan korang pasal minat aku terhadap dunia hiburan dari Korea. Sume nih bermula masa aku form 2..yela,ade genk bercerita pasal drama Korea nih. Beliau ialah tak lain dan tak bukan Cik Atikah Shazura. Mase tuh tengah gile cite Wonderful Life, All In, My Girl and watever so la kan...haha..tapi sume tuh malap bile aku pindah skola. Huhu..bile da masuk matrik,roommate aku plak la yang menyinari semula minat aku terhadapt artis Korea nih. TAPI kali nih lain sikit sebab aku da mula minat terhadapt group or band Korea. Masyukkkk!! Antara yang aku minat ialah Big Bang, Beast, U-Kiss, CN. Blue, SNSD, KARA..



 Beast
Lagu fav: Shock, Beautiful, Because of U, Mastermind



 Big Bang
Lagu fav: Haru Haru, Beautiful Hangover, Last Farewell, With U



Kara
Lagu fav: Lupin, Jumping, Mister


U-Kiss
Lagu fav: ManManHaNi, Without U, Bingeul Bingeul, Talk to Me



SNSD
Lagu fav: Gee, Oh!, Genie


CN. Blue
Lagu fav: Love Light, Love, I'm a Loner, Sweet Holiday, Teardrops in the Rain



Itu baru penyanyi..belum cite pelakon pulak kan? HAHAHA..mati la korang nak bace entry aku kali nih.
Kalo pelakon lak aku minat Lee Min Ho..ala,yang berlakon Boys Over Flowers tuh. 
Incik Lee Min Ho yang sangat kacak!!!

Kalo yang pompuan lak,aku suke dia nih, Eugene Kim...!


Antara drama-drama Korea yang pernah aku gilai ialah...











Tuh antaranye jela..aku malas nak letak banyak2..kang muak lak korang tengok. haha..
kalay reality tv shows mereka lak,aku suka................................


We Got Married_Goguma Couple 
Yong Hwa (CN.Blue) + Seo Hyun (SNSD)


U-Kiss Vampire



Huhu..and buat masa nih aku minat gile la ngan mamat sorang nih.. SON DONG WOON (Beast)





Dong Woon and Yo Seob




Huhuhuhu..macam obses je kan? Tade la..bese2 je.. tapi wat masa sekarang nih aku memang minat K-Pop. Sebabnye? Mungkin sebab dowg cantek+hensem kan..ta kesah la orang kate dowg wat plastic surgery ke pe..ade aku kesah? aku just minat je. pade sape2 yang ade minat yang same ngan aku,roger2 la. Sharing is Caring..HAHA..

No comments: