Wednesday, January 5, 2011

Great day!

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdullillah...

Segala yang berlaku arini mampu mebuatkan aku tersenyum. First of all,ape yang aku gembira sangat ialah soklan untuk assignment english telah pun di approved oleh lecturer aku setelah banyak kali di reject dan juge setelah beberapa hari aku jadi burung antu demi memikirkan soklan-soklan yang mampu memuaskan ati lecturer aku. Lepas nih tinggal nak print then distribute kepada encik-encik responden. Yeah!

Perkara kedua yang aku gembirakan arini ialah result MUET aku. Alhamdulillah,band 4. Beyond my expectation. =)

Urmm..arini first time aku cuba pakai lens. Punye la payah. Haha..ade la dalam 15 mins aku try nak masukkan kat mata. Naseb baek pagi tadi ade gap awal2 pagi. So,takde lah lambat ke kelas. Huhu..

Ape2 pun..tOday such a great day for me.. Thank You Allah..

No comments: