Sunday, December 19, 2010

Kejohanan Olahraga Kolej Matrikulasi Johor Ke-2 2010

Assalamualaikum w.b.t.

Huhu..Hari Kejohanan Olahraga Kolej Matrikulasi Johor kali ke-2!
Saya gemok!!

With KD (kak Dayah)..
With Cik Jannah yg sumell


Meriah.. Persaingan antara blok.. Blok Lelaki: Blok A(Al- Zahrawi)+Blok B (Al- Kindi). Blok Perempuan: Blok C (Al- Jazari)+ Blok D (Al- Razi)+ Blok E (Al-Biruni)+ Blok F (Al- Khawarizmi). Demi markah Ko-k,aku mengagahkan diri juin perbarisan mewakili Blok D. Perbarisan dalam kehijauan..huhu... Urmm..pagi2 acara dimulakan dengan lintas hormat setiap blok. Masing havoc dengan maskot blok masing2. Blok A-Ikan Jaws, Blok B-Semut, Blok C-Rama2, Blok D- Merak, Blok E-Harimau dan Blok F- Bunga. Setiap blok juge perlu menghias khemah masing2. Memang meriah a..

Khemah Al-Razi (Blok D) p/s: yang pakai cap tuh,felo kami!

Al-Razi yaw!



Pose!


With Ain,my roommate..

Ahah..malu mengenangkan letupan yang ta jadi..

Huduh sungguh~


Disebabkan aku juin perbarisan,maka tak dapat la aku amek pic sume2 tuh..banyak pic perbarisan Al- Razi je. Credit to cik roomate saya,Fitri. Thanks yaw tolong snap pics untuk saya. Huhu.. Actually kitorang da prepare na wat gimik. Letupkan bendalah yang ala2 bunga api tuh..ta[i tem wat formasi yuh...Ya Allah,kemain ketat lagi benda tuh. Letupan yang diimpikan ta menjadi. Malu!!!! Mereka gelakkan kami. Haha.. Kita hanya mampu merancang tapi Allah yang tentukan. huk..

Special pic..my classmate,Kevin!



Pemenang2:
Keseluruhan Lelaki : Blok A (Al- Zahrawi)
Keseluruhan Perempuan: Blok E (Al- Biruni)
Perbarisan: Blok F (Al- Khawarizmi)

3 comments:

emeera asnary said...
This comment has been removed by the author.
emeera asnary said...

hey awk!! kte stu blok laa.. x)

Princess Poyo said...

satu blok? aras brape?