Thursday, December 2, 2010

Kehilangan...

Assalamualaikum....

30hb November 2010..tarikh d mane pelajar2 matrikulasi seluruh Malaysia mendapat keputusan PSPSM sem 1. Ade yang gembira,ada yang berduka. Segalanya bergantung pada keputusan yang diperolehi. Alhamdulillah,seramai 5 orang praktikum H1T4 mendapat 4 flat. Tahniah kepada korang.. Walaupun aku ta dapat 4 flat,tapi aku bersyukur kerana sekurang-kurangnya banyak improvement terhadap diri aku. Alhamdulillah..thank you ALLAH.. =)

Sebenarnya dalam kegembiraan kitorang semua,seorang daripada kami terpaksa meninggalkan KMJ. Tak perlu la aku sebutkan nama dia. Actually,aku tak de lah rapat sangat dengan dia tapi yelah..da 1 semester kitorang sekelas. Kehilangan dia amat dirasai kami semua. Mungkin bukan rezeki dia kat sini.. Allah da tentukan sesuatu yang lebey baik untuk dia mungkin.. rancangan Allah,siapa tahu? Kitorang hanya mampu mendoakan sebaiknya untuk dia..
 

Bila Allah memakbulkan doamu bermakna Allah menyayangimu..
Bila doamu lambat dimakbulkan bermakna Allah ingin mengujimu..
Bila doamu tidak dimakbulkan bermakna Allah sudah menyediakan sesuatu yang lebey baik buatmu...
Maka..bersangka baiklah terhadap Allah,Tuhanmu yang satu...



3 comments:

zatypoyo said...

aku suke kata2 bawah skali ue..
aku pn sll pegang "kalau kite xdpt ssuatu tu,adlh hkmahnye".. sbb kata2 ni mampu buat aku tersenyum wlaupn snarnye mslh nga bertimbun. besenye r,,huhu

Azrine Razak said...

Uit, cmno ko buat header atas tu? cam best je

Princess Poyo said...

zaty: hehe..best kan ayat bawah skali tuh..roommate aku yg tunjuk aku...
along: gambar tuh ke? aku edit dulu pastu upload la..