Saturday, December 11, 2010

Chemrace...the race is ON!!!

Assalamualaikum w.b.t.

Huih...seronok! Itu yang dapat aku gambarkan mengenai CHEMRACE.
Chemrace nih ala2 explorace lahh..aktiviti nih dianjurkan oleh unit Kimia KMJ. Penat memang penat,ditambah pule dengan keadaan siku aku yang tak berapa nak sihat nih,tapi pape pun memang best Chemrace ni.. Dalam race nih ade 10 checkpoint dan kitorang dikehendaki menjawab soalan di setiap checkpoint. Ade yang pakai hentam je..haha..
Walaupun tak menang tapi kira ok la...dapat gak cenderamata daripada unit Kimia KMJ. Ha,lupa lak nak cakap..nama grup aku STEREOISOMER. Name nih bukan kitorang pilih tapi memang da d bagi+ahli kumpulan pun lecturer2 tentukan. So,mula2 aku tak berapa nak kenal la ngn grup aku. Campur budak hayat dan fizikal dan laki pompuan. Mase awal2 program,setiap grup kena buat cheers masing2..kelakar oke! huhu..

STEREOISOMER~ GO!!!
hahaha
Tag!

Team STEREOISOMER

Stereoisomer rocks!

Uhh..saya nampak gemok ye..adoi!
 I LOVE CHEMISTRY!

No comments: