Wednesday, November 24, 2010

DUGAAN!!

Assalamualaikum...

Kecewa~
Since start sem 2 nih,macam2 jadik..

1. Plug bilik tak boleh guna
2. Siling bilik air aras 3 bocor
3. Pagi2 kekadang air takde
4. Lampu koridor+bilik air wing aras 3 rosak

Boleh jadik giler aku kalo sepanjang sem macam nih..betul2 menduga mentaliti seorang pelajar..
Aduan? Da buat da banyak kali..tapi tade tindakan pun.. SEDEY oke!
Tapi..disebalik semua nih,mesti terselit hikmahnye..kan?
Alhamdulillah setakat nih semua urusan berkaitan akademik ta terganggu..kalo sampai lampu bilik pun takleh gune..aku da tataw la na cakap pe kan..
Pape pun,kat sini aku cume meluahkan rasa kecewa aku..bukan bertujuan na mengutuk atau memburukkan KMJ..cume terkilan la sume nih jadik..haih~
Hopfuly, sume nih cepat diselesaikan..sedey kot idop macam dalam gua..wuaa~

No comments: